piątek, 10 maja 2013

Podsumowanie G i kolejna litera

Witajcie!

Nadszedł czas na podsumowanie kolejnej odsłony art-wizytownika, tradycyjnie to będzie dłuuuugi post ;)

Senna
jagódka


Blue-Nika
biurkowa
evi
Tores
Anek73
Krulik-Anna
mina juveler
Ina
Tusia

Pojawiły się także zaległe literki - E:

Blue-Nika
Brunetka
mina juveler
Tores
Oraz F:

Blue-Nika
Brunetka
mina juveler
Tores
Ufff... mam nadzieję, że nikogo nie pominęłam i niczego nie pokręciłam (jakby jednak się okazało, że coś jest nie tak, to krzyczcie w komentarzach!).

Teraz zapraszamy do pracy nad kolejną literą, którą jest oczywiście H:

Tusia
 Urtica

Na Wasze prace czekamy do 23 maja :)

3 komentarze:

Agata Pinezkowa pisze...

Jezu... nie zdążyłam :(

Anna - Krulik pisze...

Super są :) fajnie, że ich tak dużo :D

Brunetka pisze...

Pi nie martw się ja też ;) Hahaha nie ogarniam w maju :D