środa, 14 marca 2012

Dzień liczby Pi

Witam serdecznie w ten prawie wiosenny dzień :) U mnie za oknem dziś mży wiosenny deszczyk, temperatura przyjazna, ptaki pięknie śpiewają i tylko słońca brakuje do pełni szczęścia. Zapraszam Was dzisiaj na wyzwanie ATC poświęcone liczbie Pi, gdyż dziś jest Dzień liczby Pi :)

Z liczbą Pi miała do czynienia w szkole chyba każda z nas. Zwana również Ludolfiną i stałą Archimedesa jest stałą matematyczną, która pojawia się m.in. w wielu wzorach matematycznych, funkcjach trygonometrycznych i fizyce. Liczba Pi zapisana z dokładnością do 5 miejsc po przecinku to 3,14159...

W moim dzieciństwie oglądałam program, którego bohaterami byli Sigma i właśnie Pi, a do potocznego języka weszło powiedzenie "Pi razy drzwi" :)

A oto ATCiakowe interpretacje naszego zespołu:

Martyna



Tusia


Jestem bardzo ciekawa waszych interpretacji :) Czas na wstawianie prac jest do 25 marca włącznie. Czekam z niecierpliwością :)
Tusia

6 komentarzy:

Amlai pisze...

Lalala ;) Już wyrysowałam projekt ;) Teraz jeszcze tylko go zrealizować ;)

Inusia pisze...

extra, extra, extra temat!!!

Amlai pisze...

No to ja swoją interpretację już wstawiam ;)

qedziorq pisze...

i ja się skusiłam :)

Dorcia pisze...

no to już :D

Josta pisze...

Ciekawy temat! Szkoda, że dopiero teraz go znalazłam!