sobota, 9 lipca 2011

Pudełko lipcowe

Witam !
Mamy już lipiec - więc to już nasze siódme pudełko ...



Konfiguracja nam rośnie !


Kolejne cuda przygotowały:


Ania S



Trusskafka




Mizia





Karmeleiro


Pięknie dziękujemy za udział w wyzwaniu !!!


Na Wasze kolejne prace czekamy dwa tygodnie, do 21.07
 
Swoje prace możecie również dodawać do naszej galerii Flickr - Craft Artwork
Jeśli macie do nas pytania to zapraszamy na nasze nowo otwarte forum

Bezpośrednie linki do blogów, Flickr czy innych stron z Waszymi pracami prosimy umieszczać poniżej:

3 komentarze:

Ania pisze...

cudności tworzycie! :)))

Danka M. pisze...

Obejrzałam Wasze pudełeczka (te z poprzednich miesięcy też) ... jestem pod wrażeniem!
Podoba mi się robienie pudełeczek!
Zrobiłam ... to moje pierwsze dlatego takie a nie inne:) ... w lipcowy, deszczowy dzień polecam czytanie dobrej książki:)

Dorota Dołęga pisze...

W końcu się udało zrobić pierwsze :) Teraz muszę się jeszcze zmierzyć z zaległymi...